Wedding Ceremony | Свадебное агентство «Ренуар»

Wedding Ceremony

Виїзна церемонія розпису у Харкові стала гарною традицією початку нової родини. І ми щасливі запропонувати Вам організацію цієї гарної події.

Чим ми можемо бути корисними для Вас

Місце проведення та декор

Декор церемонії

Ми допоможемо вибрати місце для церемонії, на території ресторану, де проходитиме святковий бенкет або в окремому мальовничому куточку Харкова. Визначимо оформлення церемонії: композицію за молодятами, столик для розпису, аксесуари для розпису, оформлення зони гостей.

Координация церемонии

Координація церемонії

У день церемонії ми проконтролюємо весь процес. Зустріти декораторів та флористів, організувати місце для музикантів, подбати про гостей під час фуршету та церемонії, надати ведучій усі необхідні для церемонії атрибути – це лише мінімальна частина, чим може стати Вам корисний особистий координатор церемонії.

Ведуча церемонії

Ведуча церемонії

Виберемо ведучу чи ведучого церемонії, обговоримо індивідуальний сценарій, визначимо які традиції врахувати, обговоримо музичні композиції, а також проведемо репетицію церемонії.

Музикальний супровід

Музикальний супровід

Звукорежисер забезпечить нам музику під час збору гостей та під час церемонії. Для любителів класики, ми розглянемо варіант струнного квартету чи скрипки-соло. Також будуть доречні арфа або фортепіано. Драйва до церемонії привнесе саксофон.

Офіційна реєстрація

Ви бажаєте, щоб церемонія одруження відбулася у день весілля, а не заздалегідь? Підписати офіційні папери на очах ваших близьких на місці проведення церемонії? Відчути первоздані почуття, як відбулися чоловік і дружина? Офіційна виїзна реєстрація шлюбу у Харкові – це можливо! І ми вам підкажемо, як це реалізувати.

Бюджет церемонії

При складанні бюджету на церемонію варто врахувати такі позиції:

  • реєстраційний збір під час подання документів до РАГСу;
  • оренда майданчика для церемонії;
  • оформлення церемонії;
  • проведення церемонії;
  • музичний супровід;
  • організація та координація.

Вартість на послуги

Залежно від бажаного наповнення церемонії ми зможемо створити для Вас оптимальну пропозицію. Для Вашої зручності, представляємо приблизний перелік послуг зі своєю вартістю нижче.

Музикальний супровід

2500 грн.
12000 грн.

На будь-якій церемонії обов'язкова присутність ді-джея (звукорежисера), який забезпечує звуковий супровід ведучого церемонії та підтримку загальної атмосфери.

 

Додатково, церемонію та фуршет може озвучити:

      • саксофоніст

      • скрипач

      • струнний квартет

      • фортепіано

      • арфа и др.

 

 

 

 

 

Організація церемонії

5000 грн.

 

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ

ВИЇЗДНОЇ ЦЕРЕМОНІЇ РОСПИСУ

 

 

Ми потурбуємося, про всі необхідні послуги:

Декор церемонії

Сценарий церемонії

Музикальний супровід

Координація гостей та команди

Логистика по доставке та трансферту

Проведення церемонії

2500 грн.
5000 грн.

Виїзна церемонія розпису значно відрізняється від традиційного розпису в РАГСі завдяки індивідуальному підходу провідної церемонії до її проведення.

Разом з ведучим чи ведучою церемонією ми:

  • Складемо сценарій церемонії

  • Продумаємо традиції

  • Виберемо найбільш вподобаний формат проведення 

  • Узгодимо музикальний супровід

Декор церемонії

15000 грн.
100000 грн.

Декор церемонії може включати:

  • Фон за молодятами ( арка, альтантка, конструкція и т.д.)

  • Столик та декор на стіл роспису

  • Аксесуари ( подушечка для обручок, сундучок для подарунків, папка для свідоцтва)

  • Дорожка ( іменна, з лепестків, текстильна и др.)

  • Стільці для гостей и т.д.

В декорі церемонії ми відштовхуємося від міста його проведення, оформлении церемонии мы отталкиваемся от места ее проведения и подбираем идеально подходящую концепцию в ее декоре.

Мы стремимся к созданию индивидуальных историй, используем интересные идеи и технологии.

Записатися на першу зустріч
Ви можете по телефону

(050) 935-48-77

Також ми відповімо на кожен
лист

wa@renuar.com.ua